A The Economist hirdetésére most bukkantam rá. Elsőnek csak egy képet láttam, ahol egy férfi lavírozik egy vékony vörös kötélen. Aztán jobban megnéztem a képet és kiderült, hogy ez bizony ám a Nyugati tér.
Ennél meglepőbb már csak az volt, hogy az egész anyagot a mi csodás Budapestünkön vették fel. A Bajcsi elején, a Ferencieknél. Eszméletlen jó érzés volt látni, hogy egy ilyen jó anyag itt készült el. Ha jól tudom, ez az anyag kapcsolódik egy korábban már futott print hirdetési kampányhoz, amivel alapvetően a fiatalabb olvasókat akarják megcélozni. Ami külön okot adott a kampányra, hogy az Egyesült Királyságban erre az évre újjabb 3 millió ember lett érdekelt a gazdaság valamelyik területén. Ők főleg a frissen végzett egyetemistákból tevődnek ki és így ők új célcsoportot képeznek. Fontos, potenciális olvasókat. Az anyagot egyébként a AMV.BBDO készítette, a rendezője pedig: Tom Carty volt. Nem lehet meglepő, hogy eljutottak Budapestre, mivel a BBDO-nak idehaza is van irodája.