Már megint New York. Azt kell mondjam már meg sem lepődöm azon, hogy egyre másra bukkanok olyan alkotókra, akik valamilyen úton módon kapcsolódnak a nagy almához.
Ebben az esetben az izraeli Tomer Hanuka-ra lettem figyelmes, aki le sem tagadhatja, hogy hatással volt rá ez a város. A képein visszatükröződik a klasszikusnak számító amerikai képregénysítlus, igaz, némely stíluselemében viszont teljes mértékig a XX. század elején divatos francia grafikák hangulatát sugalja. A színei elég harsányak, de mindemellett jók a társítások.
A témái maiak, és kissé szürreálisak. Erre a színek ilyenfajta használata rá is erősít. Mai problémák jeleit, szimbólumait lehet felfedezni rajtuk, mint például a felmelegedés, a szennyezett levegő, háborúk, vagy a nagyvilági, frivol társasági élet.
Huszonkét évesen, amikor leszerel az izraeli sorkatonaságból, rögtön New York-ba ment és elkezdte művészeti tanulmányait. Elég hamar a legnevesebb lapoknak készített grafikákat, ilyenek például a Time, a The New Yorker, a Spin, a The New York Times, vagy akár a Rolling Stone magazin, de ezen kívűl dolgozott az MTV-vel, és a Saatchi & Saatchi-val is.
A testvérével Asaf-fal együtt készítik a Bipolar című képregényt.