Nemrégiben említettem már a Nike meghatározó szerepét a divatra és most találtam még egy jó példát erre. Jól sikerült print hirdetés, amin a Nike AJF 20-as modellje szerepel, ami egy kifejezetten jól sikerült példány, főleg a fűzőtakaró pánt grafikája tetszik. Amiért külön is megemlítem, hogy feltettem egy posztot, hogy hogyan kell photoshop-ban hasonló folyadékhatást elérni, igaz az szövegre volt alkalmazva.
Ebben az esetben viszont, a cipő került a középpontba és több színben is szerepel az „elfolyás” effekt. Egy hatásos, egyszerű, termék központú hirdetés készült. Megfelelő megoldás, ha fiatalos, könnyen áttekinthető hirdetést szeretnénk. Szívesen látnék több hasonló hirdetést a hazai piacon is. A hirdetést a Somoza Photography Flickr-es oldalán találtam, amit a Dews Design nevéhez köthető, de konkrétabb információt nem találtam a készítő(k)ről.