Egy nagyon inspiráló és megható rövidfilm, amit az MTV számára készítettek. A világ egy osztályteremben jelenik meg, ami a vele járó összes mögöttes tartalmat magával hozza, például a gyermekkort, a tanulás időszakát. Egy olyan időszakot, amikor nagyon sok mindent meg lehet tanítani az embernek és egy olyan időszak, amikor még könnyebben kialakítható az ember felelős gondolkodása. Figyelemfelkeltés és cselekvésre ösztönzés a Globális felmelegedés ellen. 16 mm kamerával vették fel és 3D-s animációval kombinálták ezt a kedveskés megjelenést.
Az ügynökség az Ogilvy, a készítők pedig az Ubik volt. Előbbi egy nagy ügynökség, akik számos a világon futó kampányban vesznek részt. Az Ogilvy&Mather-nek létezik Magyarországon is ügynöksége (1988-ban alpították, ami szép) és az ő nevükhöz fűződik például, a Fanta ugrálós kis figurás kampánya, amik hasonlatosak a Sony Ericsson most futó Music Master kampányának figuráihoz, valamint a Pannon számos reklámját is ők követték el. Az oldal több, mint puritán, egyszerűen gáz, de a munkáik mindenhol megjelennek, ami pont ezért kellemetlen, mert egy ilyen ügynökséghez azért passzolna valami kifejezőbb, inspirálóbb, megfogóbb. Nem gond az egyszerűség, de a sivárság unalmas.