A retró már annyira egy elcsépelt fogalom, hogy számtalan fronton, a divattól a zeneiparig már évek óta temetik. Ennek ellenére mindig jön egy-egy tervező, előadó, aki kedvet kap ehhez a régieskedő hangulathoz és alkot valami olyat, ami megnyerő. Ilyen a Louis Vuitton 2010 őszére tervezett kampánya is.
A Vuitton-tól kevésbé megszokott módon konzervatívabb és egyszerűbb vonalvezetésű modellekkel rukkolt elő. A képeken három modell segítségével vezet bele abba a hangulatba, amit megálmodtak. Semmi platform cipő, semmi extrém hajkreáció. Fókuszban a nőiesség. Olyan formák, amik leginkább az ötvenes években voltak divatosak. A smink egyszerű szépséget sugároz, a hajak pedig egyszerűen összefogva, természetesen úgy, hogy a női test egyik ékét a nyakat kiemeljék. A képekről elegancia és egy olyan kor hangulata sugárzik, ami talán igazából sosem valósult meg a modern világban, ahol a nők tudtak és lehettek is nők.
A képeken szűk, bensőséges beállításokkal, három modell segítségével prezentálja mindezt az álmot. A modellek: Christy Turlington, Karen Elson és Natalia Vodianova. Karen Elson onnan lehet ismerős, hogy a CYD-en már írtam róla, mint énekesnő. A képeket a Louis Vuitton-nal már nem először dolgozó Steven Meisel készítette, a divatház kommunikációs igazgatójával Antoine Arnaul-tal karöltve.