Tudom, hogy ez az utolsó dolog, amit ebben a hideg időben látni akarnátok, de a Glacé arculata, amellett, hogy egy nagyon finom dolgot árulnak, eléggé egyben van.
Hogy miért mondtam, hogy utolsó dolog? Azért, mert a Glacé egy Kansas City-ben található fagylaltozó. Ebben a cidris időben biztosan kevés embernek esne jól egy kehely, hideg fagylalt. Magát a fagyizás fogalmát a legegyszerűbb a színekkel, az ízekkel, és ezek változatosságával definiálni. A fagylaltmesterek biztosan jönnének a legextrémebb receptekkel. Ezzel ellentétben Nathaniel Coopet és Brent Anderson nem így tett. Ők egy egyszerű és könnyen átlátható alapot képzeltek el a Glacé fagylaltozónak.
Formailag és színvilágban sem mondható kavargónak. A betűk egyszerűk és átláthatók. Már-már rá lehetne fogni, hogy mérnöki, de ők így értelmezték a feladatot. A fagyizóban három szín dominál a barna, a fehér és a kék. Persze mondhatnánk azt, hogy „fúúú, de elcsépelt”. Ellenben, ha egy könnyen felfogható, ízléses munkát akarunk elkészíteni, akkor jól jön ez a kombináció.
A kommunikációnak elég sok hordozón meg kell állnia. Elkezdve az emblémától, a fagylalt szállítására szolgáló papírzacskót záró ragasztószalagjáig. Ezek mindegyikén jól mutatnak. Fiatalos és üde. Azt hiszem másra nem is vágyik az ember nyáron. Már csak azt kell eldöntenem, hogy milyen fagyit egyek.