Számomra a modern művészetek közül a Streetart az, amiben megtaláltam, hogy miként csapódik le az alkotókban a kor, amiben élünk. Matt W. Moore kiállitása Párizsban.
A legjobb ebben a kiállitásban, hogy MWM egy hónapra utazott Párizsba azért, hogy összerakja ezt az anyagot. Minden munka ez alatt az idő alatt született. Elég hosszú akcióművészet, az már bizonyos. Inspirációt a városból, az itteni fényekből, vibráló színekből merített és azokból a benyomásokból, amik itt érték. Egy komplex város leképezése, ami bemutatja azt, hogy milyen sokszínű, a divat, az építészet és más művészetek vonatkozásában is. Az alkotásokat a szerinte legjobb eszközzel, festékszóróval készítette és a "Vectorfunk" fantázianevet adta munkáinak.
Engem is elsőre pont ez a két dolog, a geometrikus absztrakció és a színek ilyen vibráló használata fogott meg. Ezeken a kompozíciókon a szem csak úgy cikázik ide-oda, mintha egy lézer pásztázna. Kellemes, határozott ritmusai vannak. Valami tényleg lehet Párizsban. Nem is olyan régen írtam Francoise Niellly képeiről és nála is jól láthatóak ezek a vibráló színek. Nem akarok rögtön mindenféle modern, művészeti elméletet felállítani, de mindenképpen érdekes, hogy ilyen képek születnek a modern Párizsról. Az elképzelhető, hogy ezek az alkotók hatással is lehetnek, vagy vannak is egymásra. Nem mondom, hogy ez Párizs kivonata és, hogy mindenképpen helytálló, de biztos, hogy ez egy nagyobb hatás eredménye, ami meghatározza a várost.
Számtalan képet rakhattam volna még a posztba, de nem akartam, hogy olyan hosszú legyen, hogy átnyúljon a jövő hétbe, ezért ajánlom, hogy látogassatok el MWM kiállításról készül beszámolójához. Itt betekinthettek abba is, hogy miből is merítette a képek elkészítéséhez az ihletet.