Napjainkban a kommunikáció talán a legfontosabb fogalom. A mai ember számos esetben sokkal megfontoltabban dönt arról, hogy mire mennyit költ. Emiatt fontos, hogy az üzenet, amit egy cág közölni szeretne egyértelműen jelenjen meg. A Construction Technologies Australia (CTA) építőipari cég új termékei már többletjelentéssel bírnak és meg is felelnek ennek az elvárásnak.
Mint új szereplő a CTA-nak is szüksége volt egy olyan vizuális megjelenésre, ami erős és modern. Ezt a feladatot az ugyancsak ausztrál War Design-nak osztották ki. A feladat az volt, hogy az új arculat tükrözze a cég professzionalizmusát és technológiai előnyét a piacon.
A végeredmény erős, letisztult megjelenés. A csomagolások tipográfiája jól felépített és könnyen érthető. Nem csak egyenként, de együtt is szép képet mutatnak. Ritkán kapnak teret az ilyen fiatalos elgondolások az építőanyag gyártásban. Nem vagyok tisztában azzal, hogy Ausztráliában a piac többi szereplője milyen dizájnnal rendelkezik, de a CTA biztos, hogy egy igen tetszetős grafikai anyagot kapott.